10 Haiwan Bersaiz Gergasi. Anda Pasti Teringin Nak Pelihara Terutamanya No 1..

Apa yang anda akan anda buat apabila melihat seekor kucing bersaiz gergasi? Mesti korang nak juga pelihara seekor kan. Berikut merupakan haiwan yang bersaiz gergasi bukan disebabkab oleh photoshop. Jom tengok..

#Kalau kucing ni makin besar dah macam singa dah.

# Rasanya penyu ni dah hidup beratus tahun..

# Comelnya dapat arnab gergasi.

#Kalau anjing besar camni memang pencuri pun tak berani nak masuk

#Sekali buaya ni nak makan, sekampung pun masih tak kenyang

# Macam kuda zaman perang dulu..

# Ikan emas boleh besar camni ke?

# Kalau keluar ni bagi biar 100 tahun lagi confirm jadi drakula..

#Kalau korang nampak pemandangan camni dekat kejiranan anda, apa anda akan buat?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *