Gadis Ini Tarik Perhatian Netizen – Lebih 8k Retweet, Kisah Yang Menarik ” Perigi Cari Timba”

Cerita mengenai soal jodoh, mesti semua orang inginkan pasangan hidup yang mereka cintai dan juga dapat menerima dengan seadanya. Jodoh pertemuan itu semua datangnya dari Allah S.W.T, kita tahu jodoh terbaik itu datangnya dari Allah. Tapi tidak salah jika kita berusaha untuk mendapatkan yang terbaik, usaha itu adalah tangga kejayaan. Sekarang ni bukan macam zaman dulu lagi, masih kecil dah ada tali ikatan tunggu besar terus nikah je. sekarang ni kalau tak mencari nanti susah, sampai ke tua pun tak nikah lagi. Sekarang ni banyak dah berlaku, terlalu kejar pelajaran, terlalu memilih pasangan nak yang kaya je, hantaran terlalu tinggi, akibatnya tak kahwin.ahahaha

 

perkongsian gadis ini di twitter mungkin boleh mengubah persepsi korang dalam istilah ‘perigi mencari timba’. Jodoh kita tidak semestinya perlu menunggu, ada kala kita harus mencuba. Memang respect gadis ini! Ada sesiapa kat sini berani buat macam ini?

 

Selamat bertunang

 

 

Mendapat lebih 8k retweet di laman Twitter, kisah gadis ini mengurat tunangnya mendapat perhatian netizen. Memang berbunga-bunga kalau baca. Jadi apa tunggu lagi gadis yang masih single itu? Mungkin boleh cuba cara gadis ini. Mana tahu tahun depan makan nasi minyak sendiri, siapa tahu.

 

 

5 tahun, tapi masih lagi angau

 

 

Bakal berkahwin

 

 

Ini baru dikatakan sweet…Semoga percintaan sampai ke jinjang pelamin dan juga harap  berkekalan sehingga akhir hayat. terbaik..

 

Sumber : Aimi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *