Gambar Kucing Ketika Sedang Beraksi! Memang Comel Tengok Telatah Mereka

Apa benda pertama yang akan anda gambarkan jika terdengar perkataan kucing?

Sudah semestinya dengan gelagatnya yang comel bukan?

Terdapat pelbagai jenis kucing, antaranya adalah kucing domestik seperti kucing-kucing yang kebanyakan berada di jalanan di rumah kita, sehinggalah ke gred yang mahal seperti kucing Parsi, Munchkin, dan banyak lagi.

Terkini, jurugambar daripada Jepun, Hisakata Hiroyuki telah membuat kompilasi gambar-gambar penghargaan terhadap kucing.

Malahan, dia bukan sahaja mengambil gambar kucing tersebut dengan biasa. Dia mengambil gambar ketika kucing tersebut membuat gaya ‘kungfu’! Terkejut bukan?

Jom sama-sama kita menikmati keindahan dan kecomelan gelagat kucing-kucing tersebut.

 

“Oh tidak…….!”

 

“Jom praktis menari, tak lama lagi nak ikut tanding ni. Ikut step aku tau!”

“Ah! Panasnya Malaysia ni!”

 

Kucing bawah: “Eh, mana pulak member aku pergi ni?”

Kucing atas: “Awas, aku nak terbang ni!”

 

“Ish awek ni. Bukannya usha aku tengah bersenam pun. Buat penat jer!”

 

“Ko cakap kat aku, apa yang ko tak puas hati kat aku sekarang!”

 

“I’m flying without wings!”

 

Sumber: A Different Type of Art

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *