Pesanan Wak Doyok untuk anak muda yang baru nak UP.. Betul jugak pesanan Wak Doyok ni..

Ketika ini, banyak orang baru dapat kerja beberapa bulan dah naik kereta Preve, Vios dan macam-macam lagi. Lain pula lepas kereta dah mahal nak makan pun mesti hipster. Katanya bila dah bergaji ni hidup mesti mewah.

Yang dulunya makan kat gerai tepi jalan pun jadi asal kuantiti banyak kini dah nak makan tempat-tempat hipster saja. Lain pula pakaian pn kena ada yang jenama.

Melihat trend yang melanda anak-anak muda sekarang, Wak Doyok tampil memberi sedikit pesanan kepada anak muda kita sekarang.

 

Berikut merupakan pesanan Wak Doyok dengan #TakPanasKe#AkuYangPakaiKoYangPanas

 

 

Apa yang Wak Doyok tu cakap sebenarnya memang ada betulnya. Jadi ambillah ikhtibar wahai anak muda.

Be the first to comment on "Pesanan Wak Doyok untuk anak muda yang baru nak UP.. Betul jugak pesanan Wak Doyok ni.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*