Sajat Dikecam Teruk Oleh Netizen – Gara-gara Memuat Naik Gambar Darah ‘Period’.

Baru-baru ini, sajat atau Nur Sajat kamaruzaman iaitu salah satu usahawan komestik yang berjaya telah memuat naik satu gambar yang membuat netizen memberikan komen dan kecaman terhadap gambar yang dimuat naik di laman instagram milik beliau.

 

Sejak dari awal lagi usahawan terkenal ini menjadi perhatian netizen, apabila beliau mengatakan dirinya sebagai khunsa dan lepas itu mengatakan pula dirinya sebagai wanita. Netizen menjadi keliru dengan status sebenar Sajat. Namun ramai yang menganggap beliau sebagai lelaki, tetapi Sajat menafikan semua yang dikatakan oleh netizen.

 

Sajat cuba buktikan dirinya adalah seorang perempuan..

 

 

Pelbagai gaya dan penampilan sajat yang begitu bergaya dan menawan. Gaya dan penampilan itu adalah membuktikan bahawa dia adalah seorang perempuan. Namun, penampilan itu tidak dapat menukarkan pemikiran netizen yang menganggap dia sebagai seorang lelaki.

 

Tunjuk darah haid di instagram

 

Disebabkan terlalu ingin membuktikan kepada netizen di luar sana bahawa dirinya adalah perempuan, Sajat terus teruk dikecam di laman sosial. Semuanya adalah disebabkan beliau memuat naik sekeping gambar darah kotor (haid) di Instagram.

 

 

 Jijik dan meloyakan! Itulah rata-rata komen yang diterima oleh beliau di laman sosial. Sedar akan perkara itu, Sajat bertindak memadam gambar tersebut namun masih hangat diperkatakan oleh netizen.

 

Nasib baiklah status tu dah dipadam kalau tak, memang kena kecam habis-habisan oleh netizen. Kadang rasa kesian juga dengan sajat ni..ahahahaha.. Semua juga yang nak ambil tahu pasal sajat ni. Apa-apa pun doakan yang terbaik terhadap sajat itulah yang terbaik bagi beliau.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *